Best Song Ever!

One Direction hade premiär för sin nya musik video den 22 juli. Den heter "Best son ever" och det är definitivt the best song ever och the beest video ever!!! Kan inte sluta titta på den, såå bra!! :D
 
Jag har inte kunnat uppdatera bloggen eftersom det varit nått krångel med vårt internet men nu är det fixat. Tack och lov. Har inte kunnat kolla på PLL på kvällarna och det har varit jätte tråkigt. Dock har jag gått och lagt mig tidigare bara för det.^^ Vilket kanske är nått positivt, men det är skönt att ha det tillbaka.^^
 
Idag ska jag inte göra så mycket. Spela lite badminton och kanske bada. Jag har badat typ 10 gånger mer i sommar än förra sommaren, då doppade jag mig kanske en gång. Nu har jag badat nästan varje dag.:)
 
Igår var jag med och kollade på när Elin hoppade på ett "pay&jump" (har för mig att det heter så) :)  Alltid lika roligt att göra det. :)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0