Brända armar och de sista bilderna från djurparken

 
 
 
Eftersom att jag tycker att det börjar bli tråkigt att bara visa massa djurbilder så lägger jag upp resten utav dom nu. Om jag ska vara ärlig har jag knappt fotat de senaste veckorna och har därför inte haft något annat att visa. Lite tråkigt men jag har mest hållit mig hemma och det är inte jätte lockande att gå runt på en fotur i trädgården eller var som. ^^

I dag har det varit underbart väder, härligt! Så klart att jag har bränt upp mina axlar också eftersom att jag har slarvat med solkräm. I dag var jag desto mer noga med att smeta på massa solkräm så att jag inte skulle bränna upp mig ännu mer ;)
I dag har jag inte gjort så mycket, ridit och ränsat ogräs, det är allt ^^ Inget intressant med andra ord. ;) 
Nu ska jag gå upp och kolla på film eller läsa i en ny bok. Får se vad jag könner för :)

God natt :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0