Dammat av mina joggingskor

 
 
Haha äntligen var det dags att snöra (säger man snöra?) på joggingskorna för att jogga en liten sväng. Har inte gjort det på snart två veckor för att jag helt enkelt inte har brytt mig och haft ursäkten att man får vara slö när man har sommarlov;). Fast när skorna väl är på käns det så himla bra! Ska försöka att hålla igång joggningen nu även när jag börjar jobba nästa vecka och inte komma med massa ursäkter ^^ 

I alla fall, i mån-ons var jag, elin och rebecka nere i kusten för att stanna där några dagar för att slappa och ha det gött i solen. Förutom att det var lite blåsigt (lite och lite, ett tag höll vi på att blåsa bort nere vid stranden) så var det väldigt bra väder:) Jag och Rebecka doppade oss i havet innan vi sprang upp, svin kallt! Sedan solade vi lite och självklart brände jag mina lår^^ Haha, mina ben blir aldrig bruna utan om de nu får någon färg så blir dom röda. Jag får helt enketl fuska mig till en snygg bränna om jag nu ska ha någon ;)

Även om jag lätt bränner mig (även med solskyddskräm) så har det varit underbart sommarväder det senaste, hoppas att det håller i sig :D

/ L i n a


 
 
 
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0