Djurparken och tälta

 
 Hej! igår var jag i djurparken så ni får räkna med en hel del djurbilder ett tag framöver ;) jag tror inte att vi missade ett enda djur, vilket händer väldigt sällan. Såg till och med ett lodjur i typ 5sek ;) Det var i alla fall kul och det blev en del bra bilder :)

Just nu är R hos oss och i natt tältade vi (för första gången iår) Jag sov faktist rikitgt bra, brukar ju vara lite sisådär när man sover i tält. Hade massa täcke och en tjock tröja på mig så det blev nästan för varmt ^^

Ok, nu ska vi hitta på någonting annat.

Byebey 

/ L i n a
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sanna

Såg er där :)

2013-07-07 @ 15:26:05
URL: http://sannassida.blogg.se


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0