Falsterbo Horse Show 203

Haha de flesta bilderna är tagna i helt fel sek men jag valde att visa dom i stället för att det är 1. Roligare oc 2. De flesta ser lika dana ut och blir därför tråkiga att visa ^^
De första timarna utav dagen lyste solen "åt fel håll" därför fotade jag inte så mycket eftersom att alla hästarna blev svarta i stort sett men tyckte att den här bilden blev lite rolig och visar den endå ^^
Älskar ögonblicksbilder, här ser det ex ut som att hästen är påväg att hoppa rakt in i hindret men...
... den hoppar av perfekt ^^
 
Om ni nu vill se "riktiga" så hojta till annars lägger jag nog inte upp fler än de här =)

I dag är jag...trött ^^ Rebecka har återigen tvingat mig att se en serie (sist var det game of thrones) Och nu Pretty little liars. Det är en sjukt bra serie, väldigt spänande så igår kunde jag inte slita mig först 2:30 haha! Nu har jag alltså helt plötsligt 4 serier som jag följer och är helt förälskad i. Det är ganska jobbigt på ett sätt efetrsom att man knappt kan slita sig från någon utav dom och det är nästan olidligt att vänta en hel vecka (eller halvår/år innan nästa säsång) tills man får se ett nytt avsnitt ^^ 
De här fyra serierna följer jag:
1. Game of thrones (säsångs uppehåll)
2. Arrow (säsångsuppehåll
3. Teen Wolf
4. Pretty little liars.

Jag kan inte rekomendera en utan jag måste rekomendera ALLA. Se alla fyra serier, ni kommer inte att ångra er ;)

Hur som helst, mycket snack om serier det senaste? I dag har jag iaf inte gjort så mycket, gick upp halv nio, åt frukost och gick sedan ut och red. Först red jag Phylos och sedan Trollan. Tog det lite lugnt på åkern med Trollan. Kände ingenting i benet och hon var hur rolig som helst att rida. Hoppas att det håller i sig :)

Nepp, nu ska jag brygga kaffe ^^ byebye


/ L i n a
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0