fullpackad vecka

För en gång skull så har jag haft att göra nästan hela veckan. I måndags så åkte vi ner till kusten och spenderade några dagar där. Kom hem på onsdageftermiddag. Sedan så hade jag torsdag fri och sedan så igår så hade vi tjejkväll med Lollo. Väldigt trevligt att träffas och prata och äta god mat. Det måste göras om snarast. ;)
 
Idag så har jag varit inne i stan och handlat en matta till mitt rum. Har även storstädat mitt rum så nu är det fint och rent. När mattan kom in i rummet så såg det ytteliggare lite mer färdigt ut. :)
 
Nu ska jag titta på ett par avsnitt utav PLL säsong 3. Älskar den serien alltså, så spännande och bra. ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0