One word: OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är den här bilden som jag tycker är så olik Mira som det bara går, hon ser riktigt läskig ut!
Älskar att visa failbilder på mina djur, stackare, men haha dom lyckas iaf alltid bli söta på bild. Titta på den här bilden ex.(ovanför)


Alltså jag finner inga ord till den nya "Best song ever" trailern med 1D och den officiella trailern för Catching fire (nr2 av hunger games) mer än OMG, fy sjutton vad bra dom är! Längtar tills alla filmer som jag vill se är ute på bio åååh en sån väntan ;) Nu måste jag gå. I morgon måste jag stiga upp tidigt! Måste gå upp vid 5:40 eller nått. Taggad haha^^ I för sig så har jag inte direkt sovit bort halva dagen på mitt sommarlov som man egentligen kankse borde göra ;) Första halvan av sommarlovet tänkte jag att det var skönt att gå upp hyfsat i tid sedan tänkte jag att i morgon ska jag sova ut. Gick det? Nepp har gått upp vid 9 varenda dag. FAIL. 

Byebye 

/ L i n a


 
 
 
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0