PLL hela dagen lång!

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Har kollat på 6 avsnitt utav PLL (Pretty Little Liars) och bara latat mig och ätit godis. Vädret har ju inte varit det bästa precis så vad ska man göra. :) Jag har dock nu på kvällen spelat lite badminton med min lillasyster och sedan så badade vi en kort stund. Lite kallt var det allt, 23 grader i vattnet. Efter det gick jag och mamma på en kort promenad och nu tänkte jag att jag skulle fortsätta att kolla på PLL avsnitt, nr 16 står på tur. ;) Den här serien är så bra att man inte kan slita sig! ^^
Btw, ni kan få en lista på alla serier jag följer (så att ni har nått att anteckna i era böcker) ^^ Ne men om ni vill ha tips på bra serier. :)
 
1: GoT - Game Of Thrones - BÄSTA SERIEN EVER! ;)
2: PLL - Pretty Little Liars
3: Downton Abbey - Den här serien är så bra, om du är som jag och älskar tiden då männen bar kostym och kvinnorna vackra klänningar så är detta nått för dig. ;)
 
Bästa serierna! ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0