Tisdag 23 Juli


Hallo! Hur är läget?
Känner mig ganska trött i dag men det får man stå ut med om man vill tjäna pengar haha ^^ 
Annars har jag inte gjort så mycket i dag. Följt med till stan och handlat så att jag kunde tigga till mig en glass, tog den största som fanns hehe;)  Men man får ju passa på när det är sommar, då det är mer aktuellt att äta glass. Efter stan red jag en ytte pytte liten sväng, Phylos var inte ett dugg rolig att rida i dag. Han har väll sina dagar han med ;) 

Nu ska jag kolla på videoklipp ;) (just so you know)

OBS! det här inlägget skulle ha publicerats igår men tydligen så glömde jag att trycka på publicera...smart! ^^ 

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0