Viruset slår till IGEN O_o

 
Haha ursäkta för den dramatiska rubriken (jo, den är jätte dramatisk) men jag har råkat ut för virus IGEN!! Det läskiga är att jag har inte den blekaste aning om vart det kommer ifrån. Jag öppnar aldrig mail på den datorn, går inte in på konstiga sidor eller laddar ner något, ENDÅ fick jag det... Förhoppningsvis kommer den att vara återställd snart men endå, jag fick totalt panik och började lipa. Vet inte varför men jag tycker att virus är obehagligt^^  
Under tiden får jag ha den stora datorn. Problemet är att jag har inget ljud på den här så jag kan inte kolla på youtube klipp (stora problem haha) gick in och kollade och såg att jag redan hade, på två dagar, 15 otittade klipp^^ (intressant att veta?) 
Nu ska jag gå och lägga mig, fortsätta läsa på min pågående bok och förhoppningsvis somna i tid den här gången. Igår kunde jag inte slut att läsa så klockan tickade iväg en aning haha^^ 

God natt :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0