Äntligen lite sol!

Ja idag så har man äntligen fått njuta utav solen. Har saknat den.^^ Har solat nästan hela dagen.;)
 
Gick upp kl 6 imorse för vi var tvugna att vara inne i stan kl 8:45. Gick upp tog en dusch och sedan så gick jag och la mig och kollade på ett avsnitt utav PLL (Pretty little liars) säsong 2. Spännande! ;) Denna serien kommer jag ha att kolla på och underhålla mig med ett tag nu när GoT har haft säsongs avslutning. Plus att Downton Abbey säsong 4 börjar i okt. Som jag längtar! ;):)
 
Har även varit och fikat hos min storasyster. Alltid lika trevligt att åka och besöka henne. :)  Ska snart åka och slänga skräp och sedan när vi kommit hem så ska vi ta upp hästarna så att dom får gå i vinterhagen nu ett tag. Vi tror nämligen att lilla Master har fått mugg på bakhovarna. Det är vanligt med mugg på ljusa hovar och han har två vita bakhovar. Så det blir till att hålla koll och medicinera det och om det inte hjälper så får vi ringa vetrinären. :/
 
Nu ska jag fortsätta att sola och njuta utav solen. :);)
Bye bye///R<3
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0