BIO TIME!

haha är inte den här lilla voven för söt och charmig? 

Hej! Snart är det dags för bio, jag och Rebecka ska se "Man os steel" jag har bara hört gott om den och det ska bli riktigt spänande att se den. Hoppas att jag inte blir besviken :) Jag har sett den senare "super man" men den tykte inte jag alls var särskilt  bra men vad jag har hört så går det inte att jämnföra med de andra. Ska bli kul :D 

I dag har jag hälsat på Thelma och fotat när Kicki red. Det var då jag passade på och tog kort på lilla Stina när hon satt och tuggade gräs^^ Vi var där i några timmar innan vi åkte hem och åt. Efter det fick jag åka in till ridhuset med Phylos och wow vad roligt det var! I vissa stunder var det en underbar känsla därför vågar jag knappt kolla på korten ifall dom gör mig besviken och jag tappar den där "härliga känslan" om att det gick bra^^  Han är värkligen så rolig att rida! Det kommer att bli jobbigt att lämna tillbaks honom om några veckor haha. Till skillnad från Trollan så kan han väldigt mycket så bara genom att svänga honom byter han galopp o.s.v  härlig häst! Jag önskar så klart att jag kunde rida lilla Trollan också eftersom att hon mår bra av att få få följa med ut men hon får nöja sig med korta skritt sträckor och det tycker hon är jätte kul. Hoppas att lilla tanten blir bra snart :)

Okii nu måste jag gå, byebey!

Ps. Säger senare hur filmen var D.s

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0