Dagens bilder


Lite blandat haha :)

VART SJUTTON KAN MAN HITTA SNYGGA SHORTS SOM INTE KOSTAR EN FÖRMÖGENHET? Det är en fråga som jag hemskt gärna vill ha svar på^^ Jag vet inte HUR många sidor jag har kollat runt på efter snygga shorts till ett rimligt pris! Jag blir snart tokig om jag inte hittar några. Någon stans måste det finnas men vart? Jag har tjatat på mamma att vi ska åka in till stan men hon nappade inte riktigt på det. Mamma tror att jag har massa kläder men hon har ingen aning om hur stort behov jag har av att köpa nytt^^ 
Jag försökte göra ett par egna shorts genom att ta ett par vita byxor som jag aldrig har använt, resultatet blev sönderklippta byxor som blev skit fula.  Höhööö
Ilandsproblem ore what?!

Hur som helst, jag antar att ni inte bryr er om mitt desperata behov av ett par nya shorts^^ Om 15min börjar Lotta på Lidseberg woho! Det är tre program som betyder sommar och det är förutom Lotta på Lidseberg, Alsång på skansen (även om jag numera nästan aldrig kollar på det^^) och Sommar med Ernst. Program som endast går på sommaren och som är mysigt att kolla på i tv soffan med resten av familjen =) Yeeey! 

/ L i n a


 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0