Hurra hurra hurra hurra!!

Grattis till lilla Monne som blir hela 30 år idag!! :D Min älskling ♥
♥ ♥ ♥
 
Idag vaknade jag och trodde att kl var jätte mycket. Min lillasyster var uppe och solen lyste för fullt. Kom upp ur sängen och gick fram till mobilen, visade sig att kl var 07:49. Det var ju bara att gå och lägga sig igen. Dock ångrar jag det lite, var hyffsat pigg då och var bara ännu tröttare sen kl tio när jag gick upp. Får tvinga mig ur sängen på morgonen.
 
Imorgon måste jag dock ta 07:20 bussen in till stan, dubbel körlektion. Vill ha mitt körkort snart, det tar så lång tid. Har hållt på ett tag nu. Men jag närmar mig iallafall. Gjorde klart ett prov idag. Nu är det bara ungefär 4 prov kvar. Sedan blir det till att plugga, plugga, plugga! ;):)
 
Sitter just nu i sängen med datorn på mitt sängbord och lite godis jämte. Blir till att kolla igenom youtube och slöa runt på datorn resten utav kvällen. :)
 
Bye bye///R<3
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0