Knäppa hästar

Haha, jag måste bara visa dom här bilderna på Lasse och Otto som jag lyckades ta när om betade framför stallet. 
Det börjar med att dom står och hugger mot varandra sedan blir det på mer alvar och dom börjar typ hoppa på varandra. Sedan kan dom stanna upp som ingenting och går mot motstat håll haha
Hahahaha!


Dagen började med att vi fick ta hem hästarna när det ösregnade. Jag hann bli helt dygn sur och hästarna var helt dygnsura stackarna. Dom fick komma in och värma sig i stallet med varsin filt på sig. Dom såg ganska nöjda ut när dom fick lite mat i krubban också =) Det är det värsta med att inte ha dom hemma. Det är inte bara att plocka in dom om det är något och det är inte lika lätt att hålla koll på dom ifall det skulle hända något. Fast det är det egentligen värt när man ser hur nöjda dom är över att komma ut på grönbete=)

I dag har jag inte gjort så jätte mycket, har träningvärk i magen från gårdagens ridning vilket inte händer så ofta ^^ Jag har mest suttit fastklistrad framför datorn och kollat på "teen wolf" en serie som jag egentligen tror är för lite  yngre men som jag har fastnat vid. Serien handlar om en tonåring som blir varulv och som så klart blir kär i en tjej på hans skola. Så är det massa trauma runt om kring, hennes familj är dessutom jägare som jagar sånna som honom. Ja, ni hör ju, men den är ruskigt spänande och jag kan inte slita mig!^^ Det är en stor tröst nu när Game of thrones har ett långt uppehåll och Arrow har också uppehåll innan nästa säsång börjar och jag inte har något annat att kolla på ^^ 

Nu ska jag återgå till datorn sedan fortsätta att kolla på Teen wolf ^^ 

/ L i n a
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0