Life goes on..




Som rubriken lyder, livet går vidare även om det är svårt att föreställa sig det i den stund tårarna rinner och hjärtat smärtar. Haha det låter kanske töntigt men det är så, djur som människa, de man älskar sörger man över och det känns värkligen innifrån. ( de flesta vet vad jag pratar om) 
Sommarlovet startade inte bra, nej, men det kommer att bli bra :) Jag har inte jätte mycket inplanerat i sommar men en hel del saker som jag vill göra. Jag hoppas att allt blir av för till skillnad från förra sommaren så vill jag ha en rolig och varm sommar i år(kan det komma på beställning tack ^^) Jag vill åka till kusten, bada, fota, åka till STHLM och så klart Falserbo (m.m) Dock ska jag ju jobba i tre veckor (tusan också) haha  men det kommer att vara värt det efter även om jag förmodligen kommer pina mig igenom de tre veckor som jag ska jobba. Jag hoppas att de i alla fall, utan höga förväntningar, kommer att gå snabbt ^^ 

Ang. Lasse bilderna så blev jag inte nöjd med dom. Ljuset blev för starkt tycker jag så det ser ut som att han är utskuren nästan. Det skulle inte riktigt vara så soligt menmen. Jag ville mest ta kort på honom på grund av den smutsiga mulen han fick efter att ha slickat på en slickgodis som finns i en liten burk. Han fick nästan en liten grisnäsa. Haha så söt ^^ 
 

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0