mamma kan mycket men...



...hon kan ingenting om att fotografera. hahaha! 
Så här såg alla 600kort ut som hon tagit på mig och elin när vi tränade i eftermiddags:
 
Hahaha! Stor besvikelse ^^ Inte är det någon idé att försöka lära henne heller men nästa gång kommer hon troligtvis kolla på bilderna innan det är försent (och förhoppningsvis kollar jag att inställningarna är rätt) 

Hur som helst....  I dag har det varit en rolig dag men lite stressig.. Åkte till Borås halv tio efter att hämtat R, Elin skulle lämna en sadel sedan åkte vi och shoppade lite. Under tiden som mamma letade efter konfirmations present, kollade vi runt i affärerna. Jag hittade två par långärmade tröjor, ett linne och ett halspand så jag är nöjd :) Efter det skyndade vi oss hem och åt mat, sedan gick ut till stallet för att mocka och borsta skitga hästar. Åkte till padocken för att träna  sean åkte hem, slängde in hästarna i stallet och gav dom mat sedan kutade vi, svettiga och med ridkläder, till 1års kalas. Inte jätte kul att komma svettig men hällre det och vara med när alla andra är där ^^

Aja, rolig dag med andra ord :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0