Man of steel

Har precis kommit hem efter att ha varit på bio med Lina. Vi bestämde oss igår för att gå och kolla på "Man of steel". Som jag trodde så såg vi även två klasskompisar på bion. Kände på mig att dom skulle vara där.^^
 
Filmen var riktigt bra. Att se den i 3D var hur häftigt som helst. Den får 8.5/10 i betyg. Helt klart värd att se! ;)
 
Jag har även kommit fram till att det finns två saker som alltid händer mig när jag går på bio. Och det är 1: Att jag tänker för mycket på texten så jag kan inte titta på filmen samtidigt som jag läser texten. Jag behöver dock inte texten så jätte mycket. Men det är störande då jag inte kan få det att gå ihop. Man tänker inte på att man gör det, men man läser ju texten samtidigt som man har full koll på det som händer. Men när jag sitter på bio, ne då ska jag behöva spendera dom första 20 min utav filmen till att försöka att glömma av det och försöka få det att gå ihop.^^ Kanske låter konstigt men så blir det.
2: Jag får alltid någon slags panikkänsla. Jag får en känsla i halsen, som om man har en tröja på sig och den sitter åt runt halsen och man vill bara dra ner tröjan. Men jag kan inte. Så där sitter man och försöker att strunta i det och fokusera på filmen. Jag tror det är för att man sitter i en sal med massa man inte känner och man måste sitta där i 2.5 timmar och man sitter då där och spänner sig och så blir det jobbigt.:/
 
2.5 timmar går dock väldigt fort när filmen är så bra, så det känns inte som så lång tid. :)
 
Jag rekomenderar er att se den. ;)
Bye bye///R<3
 
 
 

Kommentarer

Postat av: L

haha jag kände som sagt ock¨å på mig att johanna skulle vara där och jag brukar också ha svårt med texten i början, dock brukar jag få magknip eller kissinödig ist. haha bio endå roligt(trots allt)

2013-07-01 @ 00:29:33


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0