new dress from Nelly




Glad midsommar förresten! Jag hann aldrig skriva igår, hela förmiddagen ängnades åt att göra midsommmarkransar och göra sig iordning för midsommarfirande! Jag hade trevligt, åt massa god mat, spelade kubb och kollade på film. Åkte hem strax före 12 och somnade nästan på stört. 
I dag har jag som jag berättade senast åkt till åhaga för att se om det fanns något roligt där. B.l.a Nelly (nelly.com) hade utförsäljning av kläder (mest klänningar) letade förbrillt efter en glittrig klänning men hittade ingen. I stället tog jag den här klänningen.Inte riktigt min still, axelbandslös är inte riktigt min grej. Dock tycker jag att jag passade i den och den kostade bara 100kr^^ Planen är att jag ska ha den när jag fyller 18 men får se =) 

Nu känner jag att jag är väldigt trött när jag satte mig framför datorn. Det är aldrig bra att sätta sig ner om man inte vill känna hur trött man är. Nu spelar det ju ingen roll för min del, har endå ingenting mer att göra i dag. 

Hur har eran midsommar varit? =)

/ L i n a
 

Kommentarer

Postat av: R

Fin! :D

2013-06-23 @ 10:59:11

Postat av: L

Jag gillar den mer och mer faktiskt :)

2013-06-23 @ 14:17:26


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0