regnig dag= Typskt sverige väder.

 
 
HEJ! Jag har absolut ingenting att säga egentligen men jag vill blogga och då gör jag det endå ^^ Både i dag och igår har gått ått till helt meningslösa saker egentligen. Igår var vi i väg med Otto och provade ut en passande sadel till honom. Vi åkte hem med en passande sadel och en glad men fattig Elin ^^ 

I dag har precis HELA dagen gått åt till att vara på lasarettet för gruppsamtal om hörseskadade. En grupp med gammlingar + jag och elin fick sitta och lyssna om hur örat fungerar, vad som orsakar hörselskada, hur man ska kommunicera med en hörselskadad och få lite erfarenhet om olika hjälpmedel. Det är dock varken jag eller Elin som hör dåligt utan pappa så jag fattar inte riktigt vad vi gjorde där haha .
Efter det dryga och helt meningslösa gruppsamtalet åt vi på mcdonalds och... nu sitter jag här... Det har alltså tagit 4,5 timma ^^ Ska snart gå och ta hem hästarna men först ska jag dricka upp mitt kaffe.

Byebye 

/ L i n a


 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0