Regniga dagar

Midsommar regnade bort typ, kom en jätte skur. Men det gjorde mig inget. Vi satt inne och spelade skitgubbe. I år är det min lillasyster som blev årets skitgubbe. ^^
 
Idag har jag haft (ytterligare) en slappdag. Har typ endast haft dagar som jag inte gjort nått på. Idag har jag, spelat spel med mina systrar, läst teori och kollat på film. :) Hade bara vädret varit bättre så hade man ju kunnat vara ute och göra annat, men känner inte för att gå ut. Har varit ute lite idag, men det börjar ju regna till och från. :/ Får hoppas att vi får några dagar med sol nu snart.
 
Imorgon är det körlektion som gäller, efter det så har jag som vanligt inget inplanerat, får se till att boka en dag att tälta på L. ;) Har inte tältat sedan...8:an? Längesedan, vi sa att vi skulle göra det varje sommar, det höll i typ tre år.^^
 
Låttips:
 
1. Avicii - Wake me up
2. Mackelmore - Wings
3. Little mix - DNA
 
Enjoy! :)
Bye bye///R<3
 

Kommentarer

Postat av: L

ska du tälta på mig eller vad menar du med "tälta på L"?

2013-06-23 @ 19:53:57

Postat av: R

En dag att tälta på, L. Borde satt ett kommatecken mellan^^

2013-06-23 @ 23:23:05


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0