S O M M A R L O V !

Äntligen så har vi fått sommarlov! Så skönt att kunna släppa skolan och allt med den och bara njuta utav att vara ledig. :)
Mamma tyckte att man inte ska ha det så slappt på sin första dag på sommarlovet så direkt när jag kom hem så var det en hel lista med "att-göra-saker". ^^ Allt är klart nu så nu kan jag slappa! ;)
 
Jag hoppas att jag kommer kunna inviga första sommarlovskvällen med ett nytt avsnitt utav GoT. Vill så gärna veta om det jag vet är sant eller inte, dock ungefär 99.9% chans att det är sant. Håller tummarna på att det kommer ut ett nytt avsnitt ikväll.
 
Vädret är bra idag också, vilket är ett stort plus. Dock kommer det in lite mer moln nu, men det var fint nog att ha på sig klänning iallafall. :) Inget speciellt på avslutningen idag, bara det vanliga med kören som sjunger. Lite tråkigt men det gick snabbt så man kunde ta en tidig buss hem. ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0