Sista söndagen..




WOHOO!!! Det gör inte ett skvatt att det är söndag och skoldag i morgon tvärt om! Vi ska endast ha kul i morgon med klassen och hitta på massa roligheter sedan är vi lediga på Tisdag och skolavslutning på Onsdag! 
HELT OTROLIGT att tiden har gått så snabbt, nästa år tar vi studenten?? jag fattar inte, nyss såg jag de personer som tog studenten som gammla och vuxna haha^^
Det är faktist lite läskigt att tiden kan gå så snabbt alltså, tycker ni inte?

Förresten bilderna, hästarna har fått flyghuvor som skyddar deras ögon mot all flygfän men de ser så roliga ut i dom^^ I går när jag kollade till hästarna hade Otto "tappat" sin luva. Han såg ganska missnöjd ut när jag tog på den igen men i morses kändes det som att dom tyckte att det var skönt att ha dom på sig :)
Jag skulle vilja ha en sån luva som har ögon på sig, hästarna ser helt tokiga ut och jätte roliga ^^

Nu ska jag gå, byebey :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Hahaha, Veronas var ju roligast! xD

2013-06-02 @ 20:47:11

Postat av: Anonym

Haha ja, hon får ett "korkat" uttryck XD

2013-06-03 @ 20:31:39


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0