Sommar, sol och sova

Det är väl vad sommarlovets första 3 dagar har gått ut på. Sova länge och sola och ha det slappt. Dock måste jag plugga teori, men sommarlov som sommarlov. :) Det är dock skönt med att ha lite saker inplanerade på sommarlovet så att man inte bara går hemma och slöar. ;)
 
Idag har jag inte gjort mycket. Gick upp och åt frukost runt 12.^^ Sedan så har jag varit på datorn, läst lite teori och ridit en kort sväng. :)
Fastnade nere vid tv:n, Transformers 3 var på i 4:an. Så bra är dom filmerna alltså!! :D
 
Favoritlåtar just nu:
 
1. OneRepublic - Counting stars
2. Miley Curys - We can't stop
3. Jessie J - Wild
 
Det är min just nu topp tre lista på favoritlåtarna. Spelar dom om och om igen här hemma. ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0