Tisdag?




Haha jag tänkte att det var Tisdag i dag men det är så klart Onsdag! Det är egentligen ganksa skönt att slippa tänka på vilken veckodag det är men samtidigt ganska frustrerand när man har noll koll haha!

Jag har inte fotat så mycket den här veckan, det har mest blivit hästbilder som jag inte har orkat visa. Jag hoppas att det kommer bli mer fotografering på andra ställen i sommar och inte bara här hemma. Vad som helst egentligen, bara man kan komma ut i en annan miljö där allting inte ser lika dant ut hehe.

I dag har jag och elin följt med och köpt ett marsvin till våra kusiner. Hahah marsvinen var så söta! Det blev en svart teddy marsin som var jätte lurvig och söt. Min kusin trodde nog att det var en mus för när jag frågade vad han ville vad hon skulle heta sa ha "mus" ^^ 
Sedan har jag inte gjort så mycket mer, jag och mamma tränade nyss ett litet pass på 20-25 min. Först sprang vi knappt 2km sedan körde vi idioten 10gg, måde seriöst illa efteråt, speciellt när det är så varmt ute. Fast nu känns det bra, lite trött i benen bara.  Efter all godis och glass jag har stoppat i mig den senaste veckan kändes det bra att röra på fläsket lite haha. Jag måste seriöst börja tänka mig för vad och när jag äter. I bland blir det på tok för mycket glass och godis. Jag tror aldrig att jag har ätit så här mycket glass på flera år. Nästan varenda dag har jag ätit minst en glass O_o bad bad bad.....^^

Nu ska jag åka och rida, vi får se hur det kommer gå =)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0