"To live a creative life, we must lose our fear of being wrong" - Joseph Chilton Pearce

Det får bli ett litet fint citat eftersom jag inte kan komma på någonting bättre.^^
 
Idag var jag uppe med tuppen kl halv 6. Fixade snabbt iordning mig och följde med mamma till jobbet för att ta bussen därifrån in till stan för att ha dubbel körlektion, kunde ta 9:10 bussen hem igen så var hemma runt tio. :)
Sedan dess så har jag städat nedervåningen, mitt rum och även haft vattenballongkrig med min lillasyster. Det var så varmt så stod nästan inte ut, så då får man hitta på sätt att svalka ner sig. Vattenballongkrig är ju bästa sättet då. ;)
 
Det märks att man måste åka någon annanstans för att ta kort. Man går här hemma i samma miljö och tar kort på samma saker. Kreativiteten finns liksom inte. Mina kort jag tog idag är inspirerade utav Linas kort hon la ut igår. :)
Jag får ta med mig kameran runt sjön någon dag och se om jag får några fina kort. :)
 
Midsommarafton imorgon. Blir till att som vanligt vara hemma och fira med familjen och hoppas på att man inte blir årets skitgubbe.^^
 
Låttips:
1. Macklemore -  Otherside
2. Macklemore - Same love
3. OneRepublic - Secrets
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0