two details from my room




Det som står överst på min "att göra lista" (har dock ingen men om jag hade haft...) det är att städa mitt rum! Damma, plocka undan och rätta till ^^ Jag har inte så mycket slängt på golvet, förutom hela min garderob men det är framför allt dammigt! Jag är urusel på att städa mitt rum och det är för att jag nästan aldrig håller till där förutom på kvällen. Jag hade tänkt göra det i dag men har varit upptagen hela dagen och nu har jag ingen ork till det hehe.. Jag ska se till att städa i morgon så att det blir fint till midsommar:) 
Vad ska ni förresten hitta på midsommarafton? Vi ska åka till min moster och fira med mammas syskon och lite annat folk. Jag hoppas värkligen att jag hinner göra en blomkrans som jag kan ha på mig :D Det är så fint och sommrigt med blomkransar och det är kul att göra också för den delen^^ 

Nu ska jag gå, det käns som att det kan börja åska när som helst :S 

/ L i n a
 

Kommentarer

Postat av: R

Såå fina bilder! Sista bilden var riktigt fin! :D

2013-06-19 @ 19:57:22

Postat av: L

Åå men tack :D

2013-06-19 @ 21:11:47


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0