Ullared - gekås

Var och shoppade på gekås igår. Kom hem med några bra saker (jag börjar här nu att ursäkta för mina dåliga bilder) Alltid roligt att åka till Ullared. :)
 
1. Små sminksvampar som jag ska använda till mina naglar (resultat kanske kommer)
2. Ett vitt nagellack och en fin guldring. :)
3. Hudkräm
4. En bikini, kunde inte låta bli att köpa den.^^
5. En jeansväst.
6. Guns&roses tröja
7. En figursydd trekvarts ärmad tröja
8. En figursytt linne.
9. Träningsbyxor. Är dock inte så nöjd med dom, dom är lite för tunna och sitter inte så jätte bra. :/
10. Ett linne som inte finns på bild eftersom jag har på mig det.^^
 
Så, det var lite utav det jag köpte på Gekås. :)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Sofia

byxorna ska ju vara tunna dock, mina har även hål i sig för att kunna ventilera :) dock kan man inte göra så mycket åt att de inte sitter så bra :)

2013-06-13 @ 19:12:19

Postat av: R

Sofia: Nej det är väl klart, men jag tror dom som gjort byxorna gjorde dom till någon med större höfter och rumpa, dom sitter bra, men det är typ extra tyg som man hade kunnat skippa.^^

2013-06-13 @ 19:37:07

Postat av: L

Jag fatatr inte hur du alltid lyckas hitta snygga kläder i Ullared medans jag aldrig hittar något!

2013-06-13 @ 22:21:50

Postat av: L

Avundsjuk på det vita linnet som jag så gärna ville ha ^^

2013-06-13 @ 22:22:20


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0