Utomhusdag i regn

 

Phylos [Filos] bor hos oss just nu som är tänkt att jag ska rida över sommaren om allt går bra och han trivs. Han har bara varit hos oss i några få dagar än så länge. 

I dag har jag värkligen varit ute hela dagen, från kl 10-ca 17:15. Började med att rida en sväng sedan hjälpte jag och familjen grannen att riva ett garage. Det tog oss ca 3 timmar så det gick mycket snabbare än vad jag trodde men sedan blev vi bjudna på en riktigt god middag utomhus vid brasan. Givetvis började det regna precis innan vi skulle äta men som tur var kom den största skuren precis efter vi ätit upp så att vi kunde springa in ^^ Så ja, nu är jag mätt och belåten och har ingen aning om vad jag ska göra. Det är ganska irriterande att jag varken har koll på varken datum eller veckodag. Dagarna kommer som dom kommor haha.

Kort bloggning men vi ses en annan dag. Byebye :) 

/ L i n a
 
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0