2013-03-24

Rubrik idag är extra fantasifull. ;)
 
Vilket vackert väder det har varit denna helgen! Helt underbart. Man känner lite mer hopp inför att våren faktiskt kommer komma.^^
Idag har jag fixat stallet, slappat framför datorn. Sedan så har jag även åkt till mormor och fått träffa min morbror och min lilla kusin. Det är inte ofta man träffar dom. Vilket är synd, det är väldigt trevligt och det blir alltid så roligt när man är med dom. Förra gången dom var här så var vi hela mammas sida hemma hos mormor och morfar och åt middag och umgicks, ville inte åka hem på kvällen. Så dom kan gärna få komma lite oftare. :)
Vi pratade lite om Monne när vi var hos mormor och inser att han blir hela 30 år i juni, herregud, gubbe minst sagt. :) Det måste man ju endå fira lite extra! :) Mycket mys och godheter den dagen. ;)
 
Nu blir det till att mysa framför tv:n med mamma och lillasyster. Går och lägger mig runt nio och kollar på solthet och fördom. Älskart! :)
Provade det nya som fanns på redigeringssidan idag. Blev väl inte helt nöjd, men endå, lite roligare blir det väl. :)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Det såg väldigt trovärdigt ut på första bilden och jag gillar't!

2013-03-24 @ 21:53:07

Postat av: L

mvh lina

2013-03-24 @ 21:53:24

Postat av: R

L: Ja jag blev nöjd med första, inte så mycket med andra, men det är bara för jag inte fick det att se riktigt ut.^^

2013-03-25 @ 18:07:32


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0