Alltid någonting haha...




Phu... stressat som en tok två dagar i rad för att hinna bli klar med saker innan jag börjar på praktiken. Igår hann jag rida, fixa stallet m.m före halv tio (skulle på födelsedagsfika kl10) och i dag har jag påskstädat hela huset. Känner att jag behöver ta det lite lugnt nu innan vi måste åka halv ett. Inte för att jag brukar vara den mest aktiva personen men när jag väl är det blir det extra jobbigt typ^^ har haft huvudvärks kännsla både idag och igår + att jag är halft döv i dag och har en ond knöl på foten som påminner om den jag fick när jag stukade foten för 100årsedan. I går fick jag världens näsblod på ridskolan. Det slutade inte upp helt och hållet på minst en timma säkert och i helgen spydde jag av ngn anledning. Alltid är det något. Nej menar inte att det är synd om mig men man kan väll få klaga lite;) (eller mkt)

Jag fattar värkligen inte hur veckorna går så snabbt? När man var mindre hade man ingen koll på tiden och tyckte det kändes som en evighethets evighet till nästa julafton. Nu fattar man äntligen vad vuxna menar med att det bara säger poff så är man fyllda 50 ;) Åå herre... känner mig inte redo för att bli 50 riktigt än. Tur att det är några år kvar^^ Coolt om man bloggade i hela sitt liv på samma blogg så att man kunde kolla tillbaks vad man skrivit som ungdom. R, vi kanske borde sattsa på att göra det med den här bloggen?

Förlåt för ett vimisgt inlägg jag känner mig bara... vimsig i dag.

Ha det gött.

/ L i n a
 

Kommentarer

Postat av: L

hahahaha.................

2013-03-27 @ 11:47:32

Postat av: R

Först kommentaren ?? ^^
Ja vi får köra på och skriva ner allt på den här bloggen, det blir som våran genemsamma dagbok typ.^^ ;)

2013-03-27 @ 17:59:06

Postat av: R

Btw....spyt!? dont come close to me!! fast som tur var så var det ju i helgen så ^^

2013-03-27 @ 17:59:51

Postat av: L

haha coolt att blogga som 70åringar. undrar vad vi har för läsare då...
Magsjuka är att vara rädd för men det hade inte jag så det är ingenting ^^

2013-03-27 @ 21:33:43


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0