Bits and pieces

Hej hej! Känns som om det var en evighet sedan jag bloggade. Bloggade i måndags och idag är det fredag. Veckan har gått seeegt fram. Men dock så har vädret varit underbart, dock kommer kylan tillbaks. Men jag har då njutit medans det varat. ;)
Har ju som sagt haft praktik mån-ons. Måndagen går helt okej fram. En vanlig dag och jag jobbar till tre. Tisdagen går skit sakta fram. Jag jobbar till 4 och sedan har jag lektion till 18. Att få komma hem en tisdag kväll och ta av sig sminket och ta på sig mjukiskläder är då det härligaste. Onsdagarna går dock fort och bra fram. Då jobbar jag endast till 2, vilket är väldigt skönt. Men praktiken är väl helt okej endå må jag säga. :)
 
Dagen idag har gått riktigt fort. Då vi endast har haft två lektioner. Eller mer 1 ½ lektion. Vi hade nämligen föreläsning på ena. Vilket var väldigt jobbigt då (såklart) min mage tänkte att "hmmm, jag är hungrig, jag tänker medela ALLA i detta rummet att jag är det" så ja, jag fick sitta med armarna tätt mot magen och hoppas att ingen skulle höra den.^^ Det är alltid så när det är tyst i ett rum med endast en som pratar och resten sitter tysta och lyssnar.^^
 
Nu ska jag njuta utav min ledighet och bara ta det lugnt. :)
Vist är Ozzy så söt^^ Haha, värsta minen han fixat till det därxD
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0