Du.Skämtar.

 



De här bilderna är tagna för ganska exakt ett årsdan i MARS(en del bilder är till och med tagna vid 10 mars) Det säger sig själv, det var VÅR för ett årsdan. Solen sken, barmark och hästarna gick nakenfisar i hagen! Hur är vädret i dag? Snöoväder och flera cm med snö! Man blir sur när man ser dom här bilderna för att man vet att vädret hade kunat vara så mycket bättre haha. Att vi svenskar aldrig kan vara nöjda med vädret? Är det kallt klagar vi, är det snö klagar vi, är det barmark klagar vi, vi klagar nog en del... Men nu har vi haft snö och kyla i flera månader värkligen så jag tycker att det räcker nu. Dock är det snart april om ca 2 veckor och då kommer förhoppningsvis våren så smått :D

I dag har jag inte ridit, det har snöat och varit så tråkigt så jag kände ingen ork för det.. Föresten var jag i ridhuset igår och det gick faktist jätte bar. Dock säger mamma att jag rider för slött och det håller jag med om. Åker gärna "räkmacka" om man säger så X)
Om 15-20 min kommer mamma så det är bäst att jag sätter fart och gör det jag ska göra. I dag måste vi åka buss in och jag hatar det. Jag känner mig så skitig även om jag inte har stallkläderna på mig men det känns som att alla känner hästlukten endå haha ^^

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0