Film och Nöje

 


Jag måste bara kommentera melodifestivalen igår! Haha^^ Till skillnad från föra åren när jag knappt såg ett enda avsnitt har jag sett varenda pogram iår och man kan ju inte låta bli att hänga med i spänningen lite. Robin var helt klart värd att vinna! Han såg så chockad ut och helt stum. Dock tycker jag det är trist att jurrys från andra länder ska avgöra Sveriges bidrag till eurovision för om inte dom hade sagt sitt hade det varit Yohios som hade vunnit. För min del hade han gärna fått vinna men Robin var som sagt en världig vinnare. Ju mer jag lyssnar på låten desto bättre blir den ;) Tyvärr är jag inte så säker på om den värkligen kommer gå bra i Eurovision. Som jag har sagt tidigare så förstår jag mig inte alltid på de övriga ländernas musiksmak^^ 


Sedan innan jag släcker ner datorn måste jag kommentera "the hobbit" ååå vad dessa filmer är bra! Jag såg den i kväll för första gången och det är värkligen välgjorda filmer. Man drags med i filmen på ett sätt som inte går att beskriva. Nackdelen är att jag är lite trött på att alla filmer ska delas upp i två delar så att det händer lite små saker i varenda film. Harry potter, breaking dawn och nu The hobbit. Men endå, jag kan inte låta bli att älska dom allihopa! Det jag blev förvånad över i the hobbit var hur många "orginal" personer från de förra filmera som var med. Antingen orginal eller så var de exakta kopior^^ Nu blev jag sugen på att se om de andra filmerna....

Nu måste jag sova, alla andra är lediga i morgon förutom jag och syrran. Kul. Men äsch, det gör inget. 

/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0