"fluff"



Mamma kom hem med den här burken idag! Den väger ingenting och det är någon slags marshmellow i. Fluffigt och supper GOTT! Kan knappt låta bli burken haha..

I dag känner jag mig faktist på riktigt gott humör. Jag var ganska trött i morses dock men det är inte så konstigt när man går upp före sex för första gången på veckan^^ Men sedan har humöret stigit och det kan bero på att jag har klippt mig, fått bort lite av det tråkiga skit håret har jag sedan, det bästa, har jag slösat pengar wohooo! Haha nej men jag har beställt hem en mascara och en parfym. Visar sedan när det har anlänt på posten vilken parfym det är ;)


Just nu ser jag på farmen. HEJA ERIK!!! han måste ta hem det här! Tyvärr tar säkert stefan hem det här. Jag har ingenting emot stefan men Erik är ju en liten favorit :)

WOHOOOOOOOOOOOO Erik vann! Nu är båda favoriterna i final ;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0