Glad påsk!




Hej! I dag har jag hunnit ta lite nya bilder innan jag upptäckte att kamerabatteriet nästan var slut och tillslut dog. Men eftersom att jag hade tänkt berätta om gårdagen tycker jag att den här instagram bilden passar bätte in :) Det är allt godis som jag fick igår hihihi. Tyvärr smakar det ingenting eftersom att jag blev lagom förkyld till påsk. Det gör mig lite sur, jag har varit berädd att äta godis hela helgen men i stället får jag vänta tills förkylningen har gått över ^^ 

Min påskdag började med att jag vaknade strax efter 6 för att det var så ljust ute. Gick ner och gömde mamma och pappas påskägg som de skulle få. Såg en lapp som hängde på dörren och undrade vad det nu var mamma hade hittat på men jag brydde mig inte om den, i stället gick jag upp till datorn. Strax före åtta gick jag upp för då ville jag leta ägg ahah. Tyvärr hade mamma inte hunnit gömma våra X( MEN i stället fick vi öppna brevet som hängde på dörren :D Kände med en gång handstilen men trodde knappast att Rebecka skulle komma hit tidigt på morgonen och hänga upp en lapp på våran dörr?? haha Men jag och elin fick iaf gå och leta ägg i stallet och äggen visade sig vara från R endå :D <3 
Sedan var det dags för att sminka sig till påskakärring till påskfrukosten hos mormor och morfar. Det är ju bara en kul grej och jag blev förvånad att nästan alla hade klätt ut sig. Hos mormor fick vi också leta massa godis med kusinerna haha. Standard varje år.... Förutom det hade vi främat hela dagen. Jag mådde inte 100 och kände mig febrig men det var kul .Hahah måste bara berätta, jag fick näsblod (ovanligt-_-) och dom sa till mig att lägga mig på golvet med huvudet upp. Men grejen var ju den att blodet rann åt fel håll i stället genom pappret och i stället för att få det i munnen fick jag blod i ögat, skönt! ^^ 

Hursom, vad ska ni göra på lovet? Jag MÅSTE plugga sedan hade jag tänkt att bli frisk från förkylningen så att jag kan gluffsa i mig godis. Sen hade jag tänkt se om alla sagan om ringen filmerna en gång till. Dock är de så långa så jag får se om jag orkar. Jag vill börja läs igen. Sedan min sänglampa pajade har jag inte läst någonting på flera månader säkert. Men jag ska försöka köpa en ny i veckan så att jag kan läsa om alla bra böcker som ex hungerspelen, twilight, vampyr academy kanske... Love!! Harry potter har jag ju redan läst om nyligen =)
Haha vi får se. Ha det bra! 

/  L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0