Härlig vårdag!

Idag känns det som om våren är påväg. Solen värmer jätte mycket och fåglarna kvittrar! Så härligt. :)
 
Jag har idag mockat och fixat i stallet, jag har även stått i ungefär 40 min och försökte att ta kort på fåglarna. Stod blixtstilla vid fågelmaten, efter kanske, 30 min så kom det en modig fågel och tog lite mat, dock hann jag inte ta kort på den. Så jag tänkte okej, om en, en fågel kommer och jag får ett kort på den så går jag. Men nej då, ingen kom och till slut ropade mamma att maten var klar. Så det var ju bara att ge upp. Jag hade jätte ont i ryggen och armarna. Ska kanske ha stativet med mig nästa gång.^^
 
Just nu driket jag påskmust och ska snart gå ut och ge hästarna sin middag. Får se om jag ställer mig vid fåglarna lite till om en stund. Vill så gärna ha ett hyfsat närkort på dom. :)
Monne blev lite nyfiken på vad det var jag hade i handen och han ville gärna naffsa lite på min kamera.^^
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0