Is tapp ar




Om våran lärare hade sagt i tid att vi fick vara lediga från våran APL när alla andra har studiedag på måndag så hade jag haft långhelg från och med i morgon. Men eftersom att våran "mentor" frågade spesifikt om vi var lediga på våra studiedagar och vi sa nej eftersom att en annan klass inte fick vara lediga har jag ingen långhelg. Bra att få veta det i tid. Tack så hemskt mycket  ;) Men det gör inte så mycket. Måndagar är roligast :D

Men jag har ingen lust att skriva masa strunt saker i dag så därför skriver jag "det du inte viste om mig" lista.(fast det är väll o andra sidan massa strunt saker)

* Jag önskar att jag var rik. Vem önskar inte det föresten?
* Jag undviker gärna att se mig själv i en spegel.
* Jag önskar att jag var kortare så att jag hade haft valmöjligheten att rida ponnyer (inte för kort dock)
* Jag hatar negativa människor. Raka motsatsen till vad jag själv är;)
* I bland gråter jag för att det är skönt, haha.
* Jag blir irriterad när Rebecka inte har bloggat på några dagar. Notera att det ofta händer att jag själv inte bloggar på flera dagar.
* Jag köper dyrare hästsaker än vad jag köper saker till mig själv.
*Jag har svårt att sova ensam så när Elin har Poma hos sig brukar jag sätta på musik för att inte känna mig så ensam. 
* Jag lyssnar bara på One Direction och Justin Bieber på spotify. Dels för att de är bra sedan att jag inte orkar leta fram någon annan musik som är bra^^ 
* Jag har fortfarande inte kommit på min egen handstil. Tycker att den är på tok för ful X)
* Ett av mina sociala problem är att se folk i ögonen. Speciellt människor jag inte känner men även människor som jag pratar med varje dag. Jag inbillar mig hela tiden att de ska tänka på hur jag ser ut och det känns obehagligt. O.o
* Jag har sedan 3 år tillbaka haft tinitus. Eller vad det nu är för ljud som låter. I bland blir jag tokig på det men för det mesta tänker jag inte på det. 
* Jag hatar mitt hår. Blir tokig på det. Tunt, risigt och ja, almänt fult.


Finns mycket mer saker men det blir väll för mycket annars. Vi tar det en annan gång ;)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Jag ska blogga snart, jag ska^^ Tinitus eller liknande? det har du då aldrig sagt?! Jahaja, här får man reda på nya saker om dig ja^^

2013-03-07 @ 20:56:39

Postat av: Anonym

Varför tror du det heter "du inte viste om mig" lista? haha nej men jag har säkert nämnt det någon gång men det kankse inte har lagts på minnet? :)

2013-03-07 @ 21:05:20

Postat av: L

btw, du behöver absolut inte blogga om du inte vill jag gör som sagt samma sak haha ^^

2013-03-07 @ 21:06:26


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0