Ledighet!

Idag är jag ledig, vilket är tur för jag är inte riktigt frisk än. Har en tjock hals, täppt näsa och känner mig allmänt nere. Hoppas bara att det är mycket bättre imorgon om jag ska tillbaks till förskolan. Annars blir jag nog bara mer sjuk och det vill jag inte!
 
Jag har för det mesta legat hela helgen framför datorn. Kollat på "Pretty little liars" har fastnat för den serien. Så bra! :)
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Om jag ska fixa lite i mitt rum, ser ut som ett bombnedslag där inne nu. *suck* Dock har jag ingenstans att lägga allt, så jag får väl se hur jag gör.
Känner för att se en film. Men är inte säker på vilken. Vill se ett kostymdrama eller vad det nu heter. Jag kolla de på Jane Austens "Emma" förra veckan så kanske blir det till att antingen kolla på filmen, serien eller parodin på "Stolthet och fördom". Jag vill verkligen ha filmen om Jane Austens bok "sense and sensibility". Men idag får det nog bli "Stolthet och fördom". :)
Alla ni som är friska får ha en bra dag! :)
 
Bye bye///R<3
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

"ledighet" håll det för dig själv

2013-03-11 @ 21:19:17

Postat av: L

ASSÅ jag skriver ju "L" men endå blir jag anonym

2013-03-11 @ 21:19:41

Postat av: L

men inte nu......

2013-03-11 @ 21:19:54

Postat av: L

-_-'

2013-03-11 @ 21:20:08

Postat av: R

Haha ja jag vet man skrier R men det står endå anonym^^

2013-03-11 @ 21:25:38


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0