Lots of birds



Jösses vad jag har varit nyttig både i dag och  igår om man räknar bort alla kakor och godis. Men jag har varit ute en himlans massa i det fina vädret^^ igår gick vi ut vid tio, red,stallet innan vi åkte till stan sen kom kusinen och red och då fikade vi ganska länge. I dag var det fakist samma visa fast vi grillade i stället. Man kan säga att jag har varit ute från 9-18 hela helgen. Fast jag har så klart varit inne och ätit och lite så. I dag kom vi inte in förens 19. Det enda är att jag inte har hunnit städa och träna som var planen men det får jag ta en annan dag. Eller i morgon SKA jag träna för jag har varit så otroligt onyttig i helgen och endå har jag inte hunnit äta min glass än O_o Hur ska detta gå haha...
Känner mig faktist väldigt stressad. Längtar inte ett dugg till lov, det bara stressar mig. Haha bara för att vi för en gång skull ska ha prov och fått inlämning känner jag mig jätte stessad^^ PÅ lovet måste vi plugga på Naturkunskap, göra en engelska inlämning som jag inte kommer att klara + förbereda min och elins lektion på ridskolan. Problemet är att veckan efter lovet när vi ska ha Naturkunskapsprov kommer vi knappt ha tid till att plugga. Därför tänkte jag försöka plugga 15-20min från och med i morgon^^

Vi får se hur det ska gå...


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0