LOVE JB!

 
 


Som vanligt blir mina bilder halft misslyckade och enformiga (ganska nöjd med dom endå) har ni några tips på vad man kan tänka på eller vad man kan lägga till i bilden ex? :)

Jag är värkligen förälskad i den här parfymen, den luktar så otroligt gott! Jag och syrran köpte den ihop faktist. Tycker egentligen att den är för dyr men som sagt luktar den så otroligt gott. Min plan är att den ska ta slut till sommaren lagom till en annan parfym förhoppningsvis lanseras...;) Men det får vi se, om inte så kommer jag kanske köpa den här igen eller prova någon annan.
Förutom parfymen köpte jag en ny mascara från max factor. Jag brukar köpa svart färg men den här gången tog jag svart/brun för att se om det i huvudtaget gör någon skillnad (dax att antekna i intressant boken;) ) Egentligen hatar jag att lägga pengar på smink så som mascara, fondation, eylainer m.m. Köper det endast när jag värkligen måste. Dock tycker jag det är kul att köpa ögonskuggor, nagelack och läppglans fast dessa saker använder jag nästan aldrig haha^^

I dag har det gått otroligt snabbt! Eller, ska inte överdriva men det börjar bli kul för att man känner sig mer "hemma" nu. Jag ska väll inte säga för mycket för vissa dagar kommer det säkert gå jätte drygt. I dag skulle vi bl.a leta upp engelska ord för ridvägar som visade sig inte var helt korrekt översättning på allt. Så om ni är proffs på engelska och vet vad "snett igenom" volta" m.m heter får ni gärna hojta till ;)

Nu har jag bloggat två gånger idag, yey. Hoppas att bloggen blir lite mer aktiv när väl våren kommer (när den nu kommer) Jag personligen tycker att det är kul att blogga men inte när det inte finns några nya bilder att visa upp.

/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0