Mycket att göra

Ja, idag så tänkte jag att jag skulle få lite gjort i mitt rum. Jag har hittils dammsugit och fixat undan allt så att jag kan få in tvhyllan in till mitt rum. Har även rensat ur tvhyllan så att det bara är att bära in den. Känns skönt att få in den så att jag kan få undan saker ifrån golvet, som tv:n t.ex. :) Det börjar sakta att gå åt rätt håll. Efter detta så är det bara sängen som ska bytas ut. Sen kommer väl inte rummet vara helt klart med alla detaljer tills sommaren eller så. Men bara jag får allt iordning så är jag nöjd. :)
 
Det är väldigt vacker vädret idag, så man får väl passa på att gå ut och ta en liten fotorunda. :)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0