Mycket gjort och lite kvar att göra

Idag har jag fått nästan allt klart i mitt rum. Eller ja, allt bort plockat, sedan så finns det ju massa mer att göra, men allt som ska slängas är borta. Nu ska vi bara beställa hem sängarna. :) Känns så skönt att få bort allt skräp. Nu har har jag mer utrymme och det kommer bli lättare att städa och mindre att stöka ner med.^^
 Ska snart gå på en promenad med mamma och mormor medans min lillasyster har sin fotbollsträning. :)
 
Annars så har jag inte gjort så mycket mer idag. Min dag har gått åt till att städa och duscha. Imorgon är det praktik igen som vanligt. Just nu vill jag bara ha lov och körkort.^^ Lovet är om två veckor och kortet är om...några månader.^^ Men men, jag får kämpa på. Måste även göra idrottsinlämningen klar. Sedan när den är inlämnad så är alla eller nästan alla inlämningar gjorda. Sedan så har jag fortfarande aktiviteten och inlämningen kvar på praktiken. Varför kan man inte bara få jobba som man gör på praktiken utan massa extra uppgifter. Bara att görat anntar jag.^^
 
Detta inlägget blev lite huller om buller känner jag. Hade inget planerat att skriva, men kände att jag endå ville blogga.^^
5 helt random bilder.^^ Viste inte vad jag skulle ta kort på, så det blev lite blandade bilder från saker i mitt rum och spindlen i mitt fönster.^^
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Sofia

HALLÅ :D

2013-03-20 @ 11:13:34
URL: http://mymovingcastle.blogg.se/


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0