När man vet att våren är här

Ja idag är det då verkligen vårväder. Det var 11+ i solen imorse. Häligt!! :)
Tog med mig kameran ut en stund, mamma hade nämligen hittat årets första snödroppe! Den hade växt upp på Cazpers grav, lite fint. :)
 
Idag så ska jag nog inte göra sådär jätte mycket. Jag ska måla mitt sängbord (alltså inget nattduksbord utan ett bord man kan ställa på sängen) Mamma tog nämligen fram det från vinden igår och då fick jag det. :) Så det ska målas vitt. :) Jag har även städat mitt rum, det tog mig kanske, 8 min! Så skönt! ^^
Jag ska nog även gå på en promenad idag, eller kanske rida. Det gjorde jag igår faktistk. Monne hostade lite i början och var seg som bara den, men efter ett tag, då vi kommit kanske 1km, så piggnade han till och taktade mestadels.^^ Så det var roligt att få komma ut lite. Det var ett bra tag sedan sist.
 
Igår så eldade vi en påskbrasa och grillade korv. Nästan alla grannar kom och även en av pappas kompisar. Jag stannade dock bara ungefär 30 minuter kanske. Det var inte så roligt. Min storasyster skulle åka hem då så jag hade ingen att vara med. Så jag gick in och la mig i soffan och myste med Didde och kollade på AFV. :)
 
Man vet att det är vår då Ozzy slänger sig ner och blir alldeles busig. Jag tror nog att alla som har katt vet att dom blir alldeles till sig såhär när det är varmt ute. :);)
Okej, det blev många bilder på Ozzy.^^ Men han är så söt så! :)
Snödroppen vid Cazpers grav. :)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0