Orkar inte...

Jaha, då har man blivit sjuk igen. Kom hem igår med ont i halsen. Senare på kvällen så blev jag alldeles feberöm i kroppen och käkrarna gjorde ont. Idag är det lite bättre med halse, dock har jag lite feber. Känner mig varm och öm i kroppen. Att jag då alltid ska bli förkyld/febrig. Får hoppas att det stannar här och inte blir värre.
 
Idag så är alla andra hos min storasyster medans jag är hemma. Hade gärna följt med, men kände att jag inte orkade. Har ingen energi i kroppen. Just nu lyssnar jag på musik och kollar på Top gear. Älskar det programmet! Det handlar om bilar (vilket jag inte kan någonting om) men det är så roligt! ^^ Så om ni inte har sett det, gör det! ^^
 
Ikväll är det som sagt melodifestivalen. Jag har som L inte någon som jag hejar på. Men det finns några jag hoppas vinner.
1: Anton
2: Ralf
3: Ulrik
4: Robin
 
Så om någon utav dom vinner så är jag nöjd. ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0