Påskdagen är snart här!




Eller vad nu morgondagen heter då man får allt godis^^ Förra året fick vi inget påskägg av mamma och pappa, i stället fick vi en film som vi ville ha men iår vet jag minsann att det ligger två stora påskägg och väntar (har själv valt dom heheh) Påskharen som är full med godis ska mormor få av oss för att hon är så snäll och alltid hämtar oss i ridhuset när det behövs:) Kusinerna ska få små strutar med lite godis i för skojskull. Vi brukar inte köpa godis till alla varje år men iår har vi(mamma) gjort det. Det är kul att både få och ge bort godis under påsken, håller ni inte med? Mamma och pappa ska få ett påskägg av mig och Elin men jag har stört mig hela veckan på att jag inte valt "rätt" godis. Hade nämligen själv inte velat ha det påskägget men åandra sidan så är det väll tanken som räknas.. Hade jag fått ett skit stort ägg med massa äckliga godisar hade jag blivit glad endå ^^ 
I morgon ska vi äta frukost hos mrmor och morfar. Vi ska klä ut oss till påskakärringar och klä oss i tantkläder. Haha kan inte hjälpa det men jag tycker att det är kul att klä ut mig. Jag skyller på att jag gör det för småkusinernas skull ;) Vad ska ni göra i morgon? :)

I dag har jag ridit, varit i borås ,inget roligt dock, skulle bara lämna tillbaks ett par ridskor som elin inte var nöjd med. Jag föreslog att vi skulle åka in en dag då vi hinner handla lite kläder också men neeeej, det är lika bra att göra det nu -_- Jag får väll ta det en annan gång då men jag är värkligen i behov av nya kläder. Hatar mina kläder så mycket och fattar inte hur jag har kunnat köpa alla fula kläder! ^^ 
Sedan har vi pyntat cupkakes som blev riktigt bra, Vi la mandelmassa och godisägg på så att det såg ut som fågelbon.  

Ha en bra påsk allihopa! :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0