Reklam varning




Jag kan inte låta bli att tycka att de här bilderna påminner om typiska "reklam bilder". De skulle ju kunna vara riktigt snygga med finare bakrund och kanske något mer inlagt i bilden. Jag ska förska med den en annan gång. Nu tog jag bilderna bara för att ha  att visa och för att jag var lite fotosugen ;)

Nu har jag packat iodning min matsäck som jag ska ha med mig i morgon. Det blir en choklad bit, banan och två smörgåsar med bacon och ägg ;) Jag har varken läst på dressyr pogramen eller läst på i boken om mental förberedelse men när jag såg dressyrpogramet så kände jag O-R-K-A. Det var ju som att plugga till ett gramatik prov typ. Jag tänker då aldrig tävla dressyr. Den saken är säker ;)
Jag har ingen jätte koll på vad som gäller i morgon. Vi ska sammlas kl 9. Åka bil i en timma och sedan vet jag inte så mycket mer än att 12 ryttare från våran ridskola ska tävla. Hoppas inte att hela dagen kommer gå men det får jag förmodligen räkna med :) Det ska bli att se kul hur andra ridskolor har det och hur deras hästar/ponnyer ser ut :)

I kväll blir det godis och film för min del. Vi ska se filmen som börjar halv tio i tv4 "No strings attached" hoppas att den är bra  :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0