Sorry but I just have to say... I IS FRIIIIDAY!




Hej, visst är det fina fjäderbilder som jag har fotat hahaha (fantasi på hög nivå!)
Hur som helst... I dag har det varit en grymt slapp skoldag. Först hade vi naturkunskap i en timma sedan hade vi  SV. Nytt arbete som jag inte alls har kommit igång med. Under den timman vi hade lektion läste jag allt och försökte komma på vad jag skulle göra men jag kom ingen vart hehe. Sedan var vi på föreläsning som var intressant. Det handlade nämligen om prao platser i Kenya! Hur coolt skulle inte det vara att åka till Kenya i tre veckor!? Få åka safari och uppleva en del av deras kultur.... w-o-w. Tyvärr skulle inte jag våga det. Det finns så mycket som skulle hända, i alla fall i min fantasi. 
Sedan slutade vi hehe. 

I eftermiddag har jag inte gjort så mycket. Har endast mockat och skärt sallad i stort sett haha. I morgon kankse jag kan åka skidor för att röra lite på fläsket. Jag mår faktist så mycket bättre sedan jag började träna för några månader sedan. Jag menar inte att jag tränar järnet fler gånger i veckan men några gånger i veckan ca 30min. Inte mycket men det gör en sån stor skillnad på mitt humör, seriöst! 
I går åkte jag skidor och ramlade hela två gånger. Satan i gatan vad jag känner mig gammal när jag åker nerför. Rammlade i nedförsbackar. En gång på rumpan och en gång på magen, så i dag har jag ont i baken och ont i en arm av någon anledning ;)

I morgon ska jag försöka ta lite kort som jag kan lägga upp :)

/ L i n a.



Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0