Svart bakgrund.




Elin ville prova att ha polka framför en svart bakrund men jag tycker inte att det blev så bra. Annars kan det bli väldigt fint men solen lyste inte riktigt på vid stalldörren. Men de här bilderna blev väll helt ok, i alla fall den understa :)

I dag har jag inte gjort någonting alls. Det började med att jag gick upp kl åtta. Av någon aledning trodde jag att klockan var nio men icke. Så efter timma gick vi ut till stallet och i dag tog vi en promenad med hästarna i stället. PÅ järnvägen körde vi intervaller. Det gick nämligen så snabbt med hästarna bredvid så vi orkade inte springa hela vägen. Men det var kul, förstår inte varför vi inte gör det oftare ;) 

Nu har jag kollat på skidor, sverige fick som väntat inga medaljer men jag tycker att alla har varit duktiga endå. Nu är det en enda tävling kvar tyvärr men i morgon är ju även vasaloppet, yey^^ 

/ L i n a



Kommentarer

Postat av: R

Haha jag vaknade också upp vid 8 och trodde att kl var 9! ^^

2013-03-02 @ 15:08:27

Postat av: L

Haha men det dumma var ju att jag kollade på klockan och såg att den var 7:50 men endå tänkte "jaha nu är klockan snart 9, dags att gå upp"

2013-03-02 @ 17:38:52

Postat av: R

Haha, ja då var du då allt lite dummare än jag, jag trode den var nio men när jag kollade så var den bara 8 så jag kunde med gott samvete somna om^^

2013-03-02 @ 19:14:37


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0