Vår<3




Ååå kan inte våren vara här nu! Jag vill ha vårjacka och slippa alla tjocka kläder som gör en så klumpig. Och sedan hade det varit väldigt skönt att kunna ut och gå utan att riskera sitt liv på isen haha ^^ 
Men jag antar att det är ett par veckor kvar innan våren värkligen är här. I veckan ska det ju bli 10- och snö har jag hört. Det är ingenting jag är sugen på men jag ska försöka stå ut^^ 

I dag är det ju som ni vet melodifestivalen! Jag har inte direkt någon jätte favorit men det brukar jag inte heller ha. Låtarna kan vara bra, men inte sådär super bra. Dock har jag 7st av tio som jag vill ska vinna eller som är "helt okej" om dom vinner
1. State of drama
2. Yohio
3. Anton Ewald
4. Robin
5. Daniel
6. Ralf
7. Ulrik

Oj, märkte nu att det endast är en kvinnlig artist med i år! :O Det var det värsta ^^ Om inte någon av dessa 7 vinner så vet jag inte vad jag gör! 
Men mina tre favoriter måste nog vara state of drama, Anton och Yohio. Håll tummarna! 

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0